Alla inlägg den 24 september 2010

Av meja - 24 september 2010 15:53

Tjoho!


Nu har jag precis slängt in muffinsarna i ungen. Tror nog att jag för en gångs skull lyckades :)


Ska kanske senare åka till syster och fixa lösnaglarna som jag köpte i söndags. Kolla in hennes blogg : millan1.bloggplatsen.se

Oh, justja. Ska berätta lite om igår. Dagen började för mej 06.15, då klev jag upp, klädde på mej och åt frukost. Sen fixade jag håret och sminkade mej. Gick till bussen typ, 07.30, kom till skolan.... Som vanligt började den faktiskt ganska bra, massa kompisar, och... Såklart snygga killar :)

Slutade 15.15 Trojah. Tog bussen hem, mamma hämtade mej i bommen och vi åkte raka vägen till Bredsand, hämtade Camilla ( syster) och Elvis. Sen till Skönsberg och hämtade `Nuff`, sen hem, åt sen åkte vi till ridskolan för Nuff skulle rida. Hon är bara 5 år och kan  inte rida så bra ( går i nybörjargrupp) så jag fick leda, kul :) Och när vi börjat trav så släppte hon händerna och, BUMS! så låg hon på marken.... Inget hände, som tur var.


Aja, nu ska jag kolla muffinsarna. skriver nåt sen om hur dom vart, och såklart bilder!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards