Alla inlägg under oktober 2010

Av meja - 8 oktober 2010 18:38

Hallo!


Idag vid 16.00 tiden kom ´Nuff,` min systers dotter och hennes hund elvis, som jag bertättat om förut. Vi ska tydligen vara hund och barnvakt i helgen (:

Iallafall, så busade jag lite med hon och sedan hjälpte jag mamma med städningen, TRÅKIGT!

Någonstans därefter gick jag till NSK med elvis så han fick busa av sig lite innan kvällen. Det finns en utebandyrink där, eller var det heter. Så jag släppte han där och tränade lite lydnad. Det gick fantasktisk bra den här gången, så jag är riktigt, riktigt nöjd. Sen när jag kom hem typ enochenhalvtimme senare så lekte jag lite med ´Nuff`. Inte sååå kul, men man måste ju göra nåt kul för dom små också (:

Mamma åkte precis iväg till stan för att hämta min brorsa, Jesper och hans tjej Alexandra, längtar tills dom kommer hem!!


Här kommer lite bilder på elvis:

       

Av meja - 1 oktober 2010 18:14

tjoho!


idag blir det fest hos Isabelle som nyss fyllt tonåring :) klockan sju kommer älsklings fanny och hämtar upp mej, sen drar vi till Issa. Ska bli superkul! ;)

Hoppas hon bjuder på nått riktigt gott, det ska tydligen vara Amerikask teama.

Imorgon och Söndag kommer jag inte hinna blogga, ska på ridläger och kommer sova över där, men på Måndag hoppas jag att jag hinner. Just nu är det fullt upp med läxor och skolan, har NO och Engelska prov på Fredag, så det gäller verkligen att plugga lite extra för att få godkänt :)

Kan tyvärr inte lägga in bilder för kameran är pajj :(


Hejdå, hoppas ni får en mysig fredagskväll. Jag själv ska partaja med the girls, yeah! tjoho, Isabelle, here i come!!!!   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards