Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

åhh, så mycket...

Av meja - 9 januari 2011 20:10

Hej!

Har ju lovat att updatera den förbaskade bloggen, så nu är det faktiskt dags igen efter ett långt tag....

Det har varit så himla mycket med skolan och allt så jag har inte haft tid att blogga.

Det har verkligen hänt massor sen sist, konstigt nog så nu får ni hålla i er för nu kommer updatering.

Vart ska jag börja? jo här.

¨jag har tyvärr bytt riddag nu så nu är det Måndagar som gäller, förrut red jag på Onsdagar. Kommer verkligen saknar gammla gruppen, dom var så roliga och snälla. Men jag tror nog att det kommer funka i nya gruppen oxå, hoppas jag...

Och min syster Camilla som jag berättat lite om, hon med hunden Elvis, har köpt ny hund, en Ivan. jag vet, inte världens finaste namn men ändå sött på ngt ett. Han är huuuur söt som helst, och öronen, dom vill mana bara bita tag i. Elvis som hon fortfarande har kvar är förstås jätte avunsjuk på lillplutten, men han vänjer sig nog snart med att det inte bara är han som alla hälsar och busar med, utan en liten valp oxå.

Hos Roger rider jag fortfarande men det har inte blivit så mycket nu på ett tag p.g.a en massa läxor. Var där idag, jag och min kompis issa fick rida en häst som heter lillen, han är super söt. Jag red lillen och hon tog med sig Teff som har fong och får inte ridas så han fick en liten promenad. När vi plumsat där ett tag i djupsnön bästämmde hon säg för att testa rida han ( ifall man bara skrittar så gör det ingenting att man rider honom) och det gick jätte bra. och kul var det!

Jo, jag har äntligen fått en till katt! hon heter Lotta och är 2 år, hon är supersöt. Vi fick henne av min syster bästa kompis som tagit henne av några som vanvårdade henne men tyvärr så hade hon allergi så då tog vi henne (:

Imorgon är det skola igen, längtar faktiskt. Har inte träffat mina klasskompisar sen före jul så det ser jag verkligen framemot.


Det var det jag hade att updatera idag, jag måste skärpa mig. Jag får inte slarva med bloggen....


Bey (;



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av meja - 8 oktober 2010 18:38

Hallo! Idag vid 16.00 tiden kom ´Nuff,` min systers dotter och hennes hund elvis, som jag bertättat om förut. Vi ska tydligen vara hund och barnvakt i helgen (: Iallafall, så busade jag lite med hon och sedan hjälpte jag mamma med städningen, ...

Av meja - 1 oktober 2010 18:14

tjoho!   idag blir det fest hos Isabelle som nyss fyllt tonåring :) klockan sju kommer älsklings fanny och hämtar upp mej, sen drar vi till Issa. Ska bli superkul! ;) Hoppas hon bjuder på nått riktigt gott, det ska tydligen vara Amerikask teama...

Av meja - 24 september 2010 15:53

Tjoho!   Nu har jag precis slängt in muffinsarna i ungen. Tror nog att jag för en gångs skull lyckades :) Ska kanske senare åka till syster och fixa lösnaglarna som jag köpte i söndags. Kolla in hennes blogg : millan1.bloggplatsen.se Oh, just...

Av meja - 21 september 2010 17:23

Hej alla bloggläsare! :)   Tänkte bara berätta att nästa helg ska jag kanske vara hundvakt till min systers hund Elvis, han är supersöt! då kommer ni få läsa en massa skoj :) Jag ska snart baka muffins med min granne Arne, mmmmm va gott!     ...

Av meja - 19 september 2010 16:51


Tjena mitt bena  Igår fick jag en parfym av min mamma, hon tyckte att den inte luktade gott, så då smörade jag lite och så fick jag den.... Jag är sååå bra på att få min mamma runt lillfingret. Den luktar JÄTTE JÄTTE gott :) Jag älskar verklig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards